
Reteaua de socializare condusa de Mark Zuckerberg a inceput deja sa faca teste cu noul buton in Statele Unite ale Americii.
Butonul "Like" risca sa-si piarda un pic din popularitate, pentru ca Facebook ii pregateste doi frati. "Want" va fi numele celui mai important nou
buton pe care vom putea sa il apasam atunci cand folosim reteaua de
socializare.
Schimbarea vine cu scopul de a incuraja comertul si de a resuscita partea financiara a companiei conduse de Mark Zuckerberg.
In
total, 7 retaileri pot in acest moment sa isi prezinte produsele pentru
americani, caci doar in SUA se testeaza deocamdata noul sistem. Dintre
cei 7, cel mai cunoscut brand este Victoria's Secret.
Cei
pentru care butonul Want este activ, pot sa isi creeze asa-numitele
"Wishlist", adica liste care contin obiectele pe care si le doresc. Vor
avea la dispozitie produse dintre cele mai diverse, de la articole
vestimentare, pana la mobila. Preferinta apare pe Cronologie (Timeline)
si poate fi vazuta de prietenii prietenilor utilizatorului.
Pe
langa butonul "Want", va exista si un buton intitulat "Collect", care
le va permite membrilor retelei sa isi creeze colectii virtuale de
produse, pe care le pot vedea doar prietenii lor, potrivit memeburn.
E
de la sine inteles ca aceasta schimbare ii va ajuta pe utilizatorii de
Facebook sa cumpere mai simplu produsele prezentate. Cu toate acestea,
zvonurile ar fi ca reteaua de socializare nu ar primi comision din
aceste operatiuni.
Sursa:www.yoda.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu